Школа - особливий світ, де сміються і плачуть, радіють і засмучуються,
Перший учитель...
У кожної людини він, - як початок шляху, як перший
відбиток в дитячій душі.
Нехай час обдарує тебе іншими, більш цікавішими і значнішими вчителями,
Нехай час обдарує тебе іншими, більш цікавішими і значнішими вчителями,
але він назавжди лишиться тим маленьким далеким
вогником,
що посвітив тобі на початку шляху.
С.П. Титов
С.П. Титов
Нехай учитель
поспішає до дітей, радіє кожній зустрічі з ними, тоді й діти поспішатимуть у
школу і щиро радітимуть кожній зустрічі зі своїм учителем.
Ш.
Амонашвілі
Учителем
не кожен може бути,
Не кожне серце вміє
говорить…
Учитель лише той, хто
вміє чути,
Окрилити, навчити і
любить.
Тендітну
душу ласкою зігріти
І
добротою ниву засівать,
Безмежно,
щиро цілий світ любити
І дітям
усього себе віддать.
Йти вперед –
значить втратити спокій, залишатися на місці -
значить втратити себе
Серен К'єркегор
значить втратити спокій, залишатися на місці -
значить втратити себе
Серен К'єркегор
Немає нічого
кориснішого для нервів, ніж побувати там, де ніколи не був.
Анна
Андріївна Ахматова
Освіта — це те, що залишається після того, як забувається все вивчене
в школі.
Альберт Ейнштейн
Чого б ти не вчився, ти вчишся для себе.
Петроній
Концепція
позитиву та привабливості
Психологи
встановили, що учні найкраще сприймають інформацію від того вчителя, який їм
привабливий і якого вони самі ЗАПРОСИЛИ своїм серцем і душею для спілкування.
Як
же одержати це ЗАПРОШЕННЯ від дитини?
На
думку кращих педагогів світу – це не важко.
Необхідно,
щоб учитель завжди був позитивним і потрібним кожному учню та всьому класу і за
будь-яких обставин не втрачав своєї привабливості.
Використовуйте значимі слова та дії для покращення
поведінки учнів
- Звертайтесь до учнів по іменах. Почувши під час спілкування з класом своє ім'я, учні зосереджуються і відчувають себе важливими.
- Використовуйте ім'я, коли бажаєте звернути увагу на певні моменти поведінки учня.
- Використовуйте імена учнів у дружелюбній та поважній манері. Ніколи не звертайтесь до них із неповагою або поблажливим тоном - це принижує людську ідентичність та гідність.
- Вимовляйте ім'я учня правильно. Ім'я людини дорогоцінне та дуже особисте. Неправильно вимовлене ім'я може викликати неповагу, глузування та зазвичай дає привід для виникнення прізвиськ.
- Вимовляючи ім'я людини, ви нібито говорите: "Ти дуже важливий для мене і я звертаюсь до тебе по імені".
Вчаться у тих, кого люблять.
Ти можеш!» - повинен нагадувати вчитель учневі.
«Він може!» - повинен нагадувати колектив.
«Я можу!» - повинен повірити в себе учень.
В.Шаталов
Багато чого я навчився у своїх наставників, ще більше у своїх товаришів,
та найбільше у своїх учнів.
(з Талмуду)
Будьте самі і людиною і немовлям, щоб
вчити дитину. Вашими
словами ви не обдурите дитини; не слова ваші буде вона слухати, а ваш погляд,
ваш дух, який володіє вами.
Володимир Федорович Одоєвський
Володимир Федорович Одоєвський
Уранці, коли пробуджуєшся, спитай
себе: «Що я маю зробити?» Увечері, перше ніж заснути: «Що я зробив?»
Піфагор
Піфагор
Лише
той Учитель, хто живе так, як навчає
( Г. Сковорода)
Ми навчаємося не для школи, а для
життя.
Сенека Молодший
Найперше, що має зробити вчитель, -
це розвинути в учня дух допитливості.
Д.Менделєєв
Мудра людина не робитиме іншим
того, чого вона не бажає, щоб зробили їй.
Конфуцій
Немає коментарів:
Дописати коментар